wtorek, 15 stycznia 2013

Choroba xd

Heei! ;3
Przepraszam ze nie pisalam , ale mialam szlaban . Tak naprawde powinnam miec jeszcze do czwartku , ale zaraz Wam wyjasnie czemu juz mi sie skonczyl . A wiec ... jestem chora :D Co pewnie sie domyslacie po tytule . I mama mi pozwolila wziac laptopa , zeby mi sie tak bardzo nie nudzilo xD Mam zapalenie oskrzeli . :) I przez caly tydzien nie ide do szkoly! Nwm czy sie cieszyc czy nie ... Ale jest fajnie , tak caly dzien siedziec sama :) . Postaram sie w najblizszych dniach cos nagrac , ale nic nie obiecuje ^^ Hmmm , nawet  nie wiecie , jaka mam ochote aby nagrac cover!
Teraz robie sobie inhalacje . :D I bd sprzatac pokoj , i pewnie obejrze "Sale Samobojcow" :)
Nwm jak Wy , ale ja czasami lubie wlaczyc sb muzyke , troche posprzatac i nie myslec o niczym , lub o wszystkim ! :)
Papa . ;**
Zdjęcie: Majcioch , nie mogłam się powstrzymać . :D <3
Zdjecie , ktore zrobila mi Jula przez skajpaja . xd

3 komentarze:

  1. super bloga straaasznie mi sie podoba ,. a tło jest naaaj naaaj . <3
    + zapraszam do obserwowania mnie . ♥ xoxox . :*

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę świetne!
    Zaobserwowałam twój blog
    Zapraszam na mojego i liczę na to samo
    http://willbefineee.blogspot.com/
    Będzi mi bardzo bardzo miło!

    +NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten blog :)

    http://sells-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń